ჩვენ შესახებ

გაიგეთ მეტი მედია და ციფრული სააგენტო კლიპარტის, მისი ხედვის, მიზნებისა და განვითარების შესახებ

კლიპარტი 2015 წელს დაარსდა, როდესაც საქართველოში ხარისხიან ციფრულ პროდუქტებზე მოთხოვნა საგრძნობლად გაიზარდა. პირველ რიგში, საჭირო სანდო კომპანიის შექმნა იყო, რომელიც ადგილობრივ ბაზარზე ყველანაირი ტიპის მედიის ერთიანი გაყიდვის სისტემას შექმნიდა.

ჩვენს პირველ საცდელ პაკეტში სულ 7 სააგენტო და 3 გაზეთი შედიოდა.

დღეს კი სააგენტო 150-ზე მეტ ვებპორტალთან, ყველა წამყვან ტელევიზიასთან, რადიოსა და ბეჭდურ მედიასთან თანამშრომლობს. გარდა ამისა, კლიპარტი ითვისებს და ნერგავს უახლეს ციფრულ ტექნოლოგიებსა და ინსტრუმენტებს.

ჩვენთან მოსული ინფორმაცია, უახლესი ციფრული მიგნებების გამოყენებით, დროის უმოკლეს მონაკვეთში სამიზნე აუდიტორიისთვის განკუთვნილ ყველა საინფორმაციო არხს დაფარავს, როგორც ონლაინ მედიაში, ასევე ტელევიზიაში, რადიოში, სოციალურ ქსელებსა და ონლაინ პორტალებზე.

ჩვენი ხედვა

ინდივიდუალურ მარკეტინგულ საჭიროებებზე დაყრდნობით, ინოვაციური და ეფექტური ციფრული და მედია სერვისების მიწოდება დამკვეთთა ბიზნესის განსავითარებლად

ჩვენი მისია

ინდუსტრიის განვითარება შედეგზე ორიენტირებული ციფრული ტექნოლოგიებისა და სერვისების გამოყენებით

კლიპარტის ისტორია

 კლიპარტი პირველი ქართული კომპანიაა, რომელმაც ინტერნეტ ციფრული მედია გააერთიანა

კომპანიის დაარსება

2015

7 სააგენტო 3 გაზეთი

2016

14 თანამშრომელი გუნდში

2017

თანამშრომლობა 120 მედიასთან და 46 კომპანიასთან

2018

კიდევ ერთი ოფისის გახსნა

2019

კოვიდ პანდემია და დამატებით 29 პროექტი

2020

ჯერ ყველაფერი წინაა

2021

კომპანიის დაარსება

7 სააგენტო 3 გაზეთი

14 თანამშრომელი გუნდში

თანამშრომლობა 120 მედიასთან და 46 კომპანიასთან

კიდევ ერთი ოფისის გახსნა

კოვიდ პანდემია და დამატებით 29 პროექტი

ჯერ ყველაფერი წინაა

რა არის CMS

რა არის CMS და რატომ სჭირდება ის ონლაინ მედიას

რა სჭირდება ონლაინ მედიას სრულყოფილი მუშაობისთვის? ამაზე პასუხი, ერთი შეხედვით, ძალიან მარტივია – ხარისხიანი კონტენტი, მაღალი რეიტინგი და სარეკლამო შემოსავლები. თუმცა, ძალიან ცოტამ შეიძლება

პარტნიორები

შეგვიძლია ვიამაყოთ, რომ 190-ზე მეტი საიმედო მედია პარტნიორი გვყავს, რომლებთან თანამშრომლობაც ჩვენი სერვისის ხარისხს განსაზღვრავს.