ციფრული რეკლამირება

  • Display Ads 
  • IPD (Facebook, Viber, Tinder)
  • დასმული მიზნებიდან გამომდინარე საბანერე  კამპანიის სტრატეგიის განსაზღვრა, განხორციელება და მონიტორინგი (გვერდზე ჩართულობის ზრდა, კონკრეტულ მესიჯებზე მაქსიმალური წვდომის უზრუნველყოფა)
  • რეკლამის განთავსება მედიუმებზე და მომხმარებელთა ჩართულობის ზრდა
  • მიზნობრივი აუდიტორიის განსაზღვრა
  • მომხმარებელთა ქცევის ანალიზი
  • რემარკეტინგი
  • წარმოებული სარეკლამო კამპანიების ანალიტიკა და რეპორტინგი
  • Google Adwords კამპანიის სტრატეგიის შემუშავება, განხორციელება და მართვა
  • კამპანიის კონცეფციის დაგეგმვა (მათ შორის: სამიზნე აუდიტორიის, შესაბამისი ვებგვერდების, კრეატივების, ბიუჯეტისა და მიზნების)
  • კამპანიის მართვა (მონიტორინგი, ტესტირება)
  • კამპანიის მუშაობის გაზომვა
  • ანგარიშგება (ყოველთვიური / კამპანიის მიხედვით)
  • რეკლამა Google Adwords- ზე
    • Google Search
    • Google Display Network (GDN)
    • Google Remarketing
    • Video Ads
    • AdMob Platform
  • რემარკეტინგი
  • კონვერსიების მონიტორინგი

სერვისები

NEWS CMS

მედიამარკეტინგი

კონტენტ მარკეტინგი

სოციალური მედიის მენეჯმენტი

SEO ოპტიმიზაცია