ციფრული რეკლამა
-
პროგრამატიკული რეკლამირება - Admixer Programmatic Platform
- Display Ads
- IPD (Facebook, Viber, Tinder)
- დასმული მიზნებიდან გამომდინარე საბანერე კამპანიის სტრატეგიის განსაზღვრა, განხორციელება და მონიტორინგი (გვერდზე ჩართულობის ზრდა, კონკრეტულ მესიჯებზე მაქსიმალური წვდომის უზრუნველყოფა)
- რეკლამის განთავსება მედიუმებზე და მომხმარებელთა ჩართულობის ზრდა
- მიზნობრივი აუდიტორიის განსაზღვრა
- მომხმარებელთა ქცევის ანალიზი
- რემარკეტინგი
- წარმოებული სარეკლამო კამპანიების ანალიტიკა და რეპორტინგი
- რეკლამის განთავსება ვებსაიტებზე
-
GMP - Google Ads
- Google Adwords კამპანიის სტრატეგიის შემუშავება, განხორციელება და მართვა
- კამპანიის კონცეფციის დაგეგმვა (მათ შორის: სამიზნე აუდიტორიის, შესაბამისი ვებგვერდების, კრეატივების, ბიუჯეტისა და მიზნების)
- კამპანიის მართვა (მონიტორინგი, ტესტირება)
- კამპანიის მუშაობის გაზომვა
- ანგარიშგება (ყოველთვიური / კამპანიის მიხედვით)
- რეკლამა Google Adwords- ზე
- Google Search
- Google Display Network (GDN)
- Google Remarketing
- Video Ads
- AdMob Platform
- რემარკეტინგი
- კონვერსიების მონიტორინგი
რეკლამა ინტერნეტში
გამოიყენეთ რეკლამირების სრული პოტენციალი, გადადგი პირველი ნაბიჯი მასშტაბური წარმატებისკენ
👉 სრული ინტერნეტ სერვისი




