Floating Ads
მოტივტივე რეკლამები
რეკლამა ან რეკლამები, რომლებიც ჩნდება მთავარი ბრაუზერის ფანჯრის ზედა ნაწილში, ვებგვერდის კონტენტის თავზე, რითაც იქმნება განცდა, რომ რეკლამა ტივტივებს საიტის თავზე.
იპოვეთ ციფრული ტერმინების ქართული განმარტება IAB-ის ლექსიკონში და თუ უფრო ზუსტ თარგმანს მოიფიქრებთ, აუცილებლად გაგვიზიარეთ
რეკლამა ან რეკლამები, რომლებიც ჩნდება მთავარი ბრაუზერის ფანჯრის ზედა ნაწილში, ვებგვერდის კონტენტის თავზე, რითაც იქმნება განცდა, რომ რეკლამა ტივტივებს საიტის თავზე.
რეკლამა ან კონტენტი, რომლის ნახვაც შესაძლებელია ვებგვერდის ჩატვირთვისთანავე. მომხმარებელს არ სჭირდება გვერდის ქვედა ნაწილის (ან გვერდითი ნაწილების) დათვალიერება რეკლამის სანახავად. ვინაიდან ეკრანის გაფართოება დიდ ზეგავლენას ახდენს ნახვად კონტენტზე, სასარგებლოა იმის ცოდნა, გაფართოების რა მონაცემებით სარგებლობენ ვებგვერდის მომხმარებლები – 640*480 თუ 800*600 პიქსელი (და ზემოთ).
ვიდეოს ჩარჩოების რაოდენობა, რომლებიც გამოისახა ერთი ჩვენების დროს. რაც უფრო მაღალია ჩარჩოების სიხშირე, მით უფრო მაღალია გამოსახულების ხარისხი.
რამდენიმე დამოუკიდებელი განყოფილება, რომლებიც გამოიყენება ერთი ვებგვერდის შესაქმნელად. თითოეული ჩარჩო აწყობილია, როგორც ცალკეული HTML ფაილი, მაგრამ ერთი „მასტერ“ ფაილი აკონტროლებს თითოეული ნაწილის მდებარეობას. როდესაც მომხმარებელი ითხოვს ჩარჩოების მქონე გვერდს, მაშინ რამდენიმე ფაილი ერთდროულად გამოისახება. ჩარჩოების მქონე გვერდები/რამდენიმე შრის მქონე გვერდები ერთ მოთხოვნას აფიქსირებენ, როგორც რამდენიმე მოთხოვნას. IAB-ის სარეკლამო კამპანიის მონაცემების დაანგარიშების სახელმძღვანელოს თანახმად, გვერდის ჩვენების დათვლის მიზნით ერთ ჩარჩოზე მხოლოდ ერთი ფაილი უნდა დაითვალოს.
რეკლამის ერთი და იმავე ბრაუზერისთვის მიწოდების რაოდენობა ერთი სესიის ან დროის კონკრეტულ პერიოდში. საიტი შეიძლება იყენებდეს ქუქი ფაილს რეკლამის სიხშირის დასარეგულირებლად.
ინტერნეტ პროტოკოლი, რომელიც ხელს უწყობს ფაილების გადაცემას.
ინტერნეტხელსაწყო, რომელიც განსაზღვრავს ინტერნეტში მყოფი ადამიანების ადგილმდებარეობას. ასევე, ფინგერი ხანდახან გამოიყენება არაპერსონალურ ინფორმაციაზე წვდომის მისაღებად, მაგრამ ეს პროგრამა ყველაზე ხშირად გამოიყენება იმის დასადგენად, რეგისტრირებულია თუ არა კონკრეტული პიროვნება კონკრეტულ საიტზე. თუმცა, ყველა ვებგვერდი არ აკმაყოფილებს ფინგერიდან შემოსულ მოთხოვნებს.
უსაფრთოხების ბარიერი, რომელიც დამონტაჟებულია ორგანიზაციის შიდა კომპიუტერულ ქსელსა და ინტერნეტზე. ფაიერვოლი ეფუძნება წესს, რომელიც შესაძლებელს ხდის, ან ბლოკავს მოძრაობას, რაც დამოკიდებულია უსაფრთხოების დონესა და ფილტრზე, რომლის გამოყენებაც ქსელის ადმინისტრატორს სურს.
გამომწვევი ან კრიტიკული აზრის გავრცელება ელექტრონული ფოსტის ან ჯგუფში გამოქვეყნების გზით.
პროგრამული განახლებების ციფრული ტელევიზიის მიმღებზე ავტომატურად ჩამოტვირთვის უნარი.
კლიპარტი არის მედია და ციფრული კომუნიკაციების სააგენტო, რომელიც უკვე ექვსი წელია ოპერირებს ქართულ ბაზარზე.
სერვისები
საიტის რუკა
კონტაქტი
2023 © კლიპარტი. ყველა უფლება დაცულია.