ვებ-გვერდი მუშაობს სატესტო რეჟიმში.

ციფრული ლექსიკონი

იპოვეთ ციფრული ტერმინების ქართული განმარტება IAB-ის ლექსიკონში და თუ უფრო ზუსტ თარგმანს მოიფიქრებთ, აუცილებლად გაგვიზიარეთ

 
IAB logo
Powered By
IAB logo
Powered By

Plug-in

ფლაგინი

პროგრამის აპლიკაცია, რომელიც მარტივად ყენდება და შეიძლება გამოყენებულ იქნას ვებბრაუზერის დამატების სახით. დაყენების შემდეგ ბრაუზერი ამოიცნობს ფლაგინს და მისი ფუნქციები ინტეგრირდება HTML ფაილში, რომელიც გამოისახება.

Pop-under Ad

პოპ-ანდერ რეკლამა

რეკლამა, რომელიც ჩნდება ცალკე ფანჯარაში, გახსნილი ფანჯრის ქვემოთ. ასეთი რეკლამები ხშირად მანამ არ ჩანს, სანამ ძირითადი ფანჯარა არ დაიხურება, ან არ გადაადგილდება, გაიზრდება ან დაპატარავდება.

Pop-up Ad

პოპ-აპ რეკლამა

რელამა, რომელიც ჩნდება ცალკე ფანჯარაში, გახსნილი ფანჯრის ზემოთ. ის ჰგავს შვილობილ ფანჯარას, მაგრამ არ ახლავს ბანერი.

Pop-up Transitional

გარდამავალი პოპ-აპ

ეშვება ცალკე რეკლამის ფანჯარაში, ერთი გვერდის კონტენტიდან მეორეზე გადასვლის დროს. რეკლამა მიმდინარეობს სხვა გვერდის გახსნის პარალელურად. ხაზის სიჩქარის მიხედვით, შუალედური რეკლამა შეიძლება დასრულდეს კონტენტის ჩამოტვირთვამდე, ან ჩამოტვირთვის დასრულების შემდეგ.

Portal

პორტალი

ვებსაიტი, რომელიც ხშირად გვევლინება მომხმარებლის ვებ სესიის დაწყების წერტილად. პორტალი იძლევა წვდომას ისეთ მომსახურებებზე, როგორებიცაა ძიება, ვებსაიტების ჩამონათვალი, სიახლეები, ამინდი, ელექტრონული ფოსტა, საწყისი გვერდი, აქციები, სპორტი, სიახლეები, გართობა, სატელეფონო ნომრები, ადგილმდებარეობის რუკები, ჩატი ან მესიჯები.

Pre-Caching

წინასწარი ქეშირება

რეკლამის ან კონტენტის კომპიუტერის RAM ან მყარი დისკის მეხსიერებაზე შენახვა, სანამ ეს რეკლამა ან კონტენტი მომხმარებლის ეკრანზე გამოისახება. არ ინახება რეკლამის გაშვების პროცესში, რათა მიწოდებისას ნაკლები ხარვეზი იყოს. დამატებით იხ. cache/ქეში და caching/ქეშირება.

Pay-per-Click

გადახდა დაწკაპუნების რაოდენობის მიხედვით

რეკლამირების ფასის მოდელი, რომელშიც რეკლამის გამომქვეყნებელი სააგენტოს და/ან მედიაკომპანიას უხდის იმის მიხედვით, რამდენმა მომხმარებელმა დააჭირა ონლაინ რეკლამას ან ელექტრონული ფოსტის შეტყობინებას.

Pay-Per-Impression

Pay-Per-Impression

რეკლამირების ფასის მოდელი, რომელშიც რეკლამის გამომქვეყნებელი იხდის იმის მიხედვით, რამდენ მომხმარებელს მიეწოდა რეკლამა. დამატებით იხ. CPM ფასის მოდელი.

Pay-Per-Lead

გადახდა სახეობების რაოდენობის მიხედვით

რეკლამირების ფასის მოდელი, რომელშიც რეკლამის გამომქვეყნებელი იხდის თითოეული „გაყიდული სახეობის“ მიხედვით. მაგალითად, რეკლამის გამომქვეყნებელმა შეიძლება გადაიხადოს თითოეული ვიზიტორისთვის, რომელიც დააწკაპუნებს რეკლამას ან საიტს და წარმატებით შეავსებს მიწოდებულ ფორმას. დამატებით იხ. CPL.

Packet Sniffer

სნიფერი (მძებნელი)

პროგრამა, რომელიც გამოიყენება აქტივობის მონიტორინგისა და ჩაწერისთვის, რათა დაფიქსირდეს ვებსივრცეში ოპერაციების განხორციელებასთან დაკავშირებული პრობლემები.