Plug-in
ფლაგინი
პროგრამის აპლიკაცია, რომელიც მარტივად ყენდება და შეიძლება გამოყენებულ იქნას ვებბრაუზერის დამატების სახით. დაყენების შემდეგ ბრაუზერი ამოიცნობს ფლაგინს და მისი ფუნქციები ინტეგრირდება HTML ფაილში, რომელიც გამოისახება.
იპოვეთ ციფრული ტერმინების ქართული განმარტება IAB-ის ლექსიკონში და თუ უფრო ზუსტ თარგმანს მოიფიქრებთ, აუცილებლად გაგვიზიარეთ
პროგრამის აპლიკაცია, რომელიც მარტივად ყენდება და შეიძლება გამოყენებულ იქნას ვებბრაუზერის დამატების სახით. დაყენების შემდეგ ბრაუზერი ამოიცნობს ფლაგინს და მისი ფუნქციები ინტეგრირდება HTML ფაილში, რომელიც გამოისახება.
რეკლამა, რომელიც ჩნდება ცალკე ფანჯარაში, გახსნილი ფანჯრის ქვემოთ. ასეთი რეკლამები ხშირად მანამ არ ჩანს, სანამ ძირითადი ფანჯარა არ დაიხურება, ან არ გადაადგილდება, გაიზრდება ან დაპატარავდება.
რელამა, რომელიც ჩნდება ცალკე ფანჯარაში, გახსნილი ფანჯრის ზემოთ. ის ჰგავს შვილობილ ფანჯარას, მაგრამ არ ახლავს ბანერი.
ეშვება ცალკე რეკლამის ფანჯარაში, ერთი გვერდის კონტენტიდან მეორეზე გადასვლის დროს. რეკლამა მიმდინარეობს სხვა გვერდის გახსნის პარალელურად. ხაზის სიჩქარის მიხედვით, შუალედური რეკლამა შეიძლება დასრულდეს კონტენტის ჩამოტვირთვამდე, ან ჩამოტვირთვის დასრულების შემდეგ.
ვებსაიტი, რომელიც ხშირად გვევლინება მომხმარებლის ვებ სესიის დაწყების წერტილად. პორტალი იძლევა წვდომას ისეთ მომსახურებებზე, როგორებიცაა ძიება, ვებსაიტების ჩამონათვალი, სიახლეები, ამინდი, ელექტრონული ფოსტა, საწყისი გვერდი, აქციები, სპორტი, სიახლეები, გართობა, სატელეფონო ნომრები, ადგილმდებარეობის რუკები, ჩატი ან მესიჯები.
რეკლამის ან კონტენტის კომპიუტერის RAM ან მყარი დისკის მეხსიერებაზე შენახვა, სანამ ეს რეკლამა ან კონტენტი მომხმარებლის ეკრანზე გამოისახება. არ ინახება რეკლამის გაშვების პროცესში, რათა მიწოდებისას ნაკლები ხარვეზი იყოს. დამატებით იხ. cache/ქეში და caching/ქეშირება.
რეკლამირების ფასის მოდელი, რომელშიც რეკლამის გამომქვეყნებელი სააგენტოს და/ან მედიაკომპანიას უხდის იმის მიხედვით, რამდენმა მომხმარებელმა დააჭირა ონლაინ რეკლამას ან ელექტრონული ფოსტის შეტყობინებას.
რეკლამირების ფასის მოდელი, რომელშიც რეკლამის გამომქვეყნებელი იხდის იმის მიხედვით, რამდენ მომხმარებელს მიეწოდა რეკლამა. დამატებით იხ. CPM ფასის მოდელი.
რეკლამირების ფასის მოდელი, რომელშიც რეკლამის გამომქვეყნებელი იხდის თითოეული „გაყიდული სახეობის“ მიხედვით. მაგალითად, რეკლამის გამომქვეყნებელმა შეიძლება გადაიხადოს თითოეული ვიზიტორისთვის, რომელიც დააწკაპუნებს რეკლამას ან საიტს და წარმატებით შეავსებს მიწოდებულ ფორმას. დამატებით იხ. CPL.
პროგრამა, რომელიც გამოიყენება აქტივობის მონიტორინგისა და ჩაწერისთვის, რათა დაფიქსირდეს ვებსივრცეში ოპერაციების განხორციელებასთან დაკავშირებული პრობლემები.
კლიპარტი არის მედია და ციფრული კომუნიკაციების სააგენტო, რომელიც უკვე ექვსი წელია ოპერირებს ქართულ ბაზარზე.
სერვისები
საიტის რუკა
კონტაქტი
2023 © კლიპარტი. ყველა უფლება დაცულია.