ციფრული ლექსიკონი

იპოვეთ ციფრული ტერმინების ქართული განმარტება IAB-ის ლექსიკონში და თუ უფრო ზუსტ თარგმანს მოიფიქრებთ, აუცილებლად გაგვიზიარეთ

 
Powered By
Powered By

Ad/Advertisement

კომერციული მესიჯი, რომელიც მიმართულია განმთავსებელთა სამიზნე მომხმარებლებისკენ.

Ad Audience

უნიკალური მომხმარებლების რაოდენობა, რომლებმაც რეკლამა დროის კონკრეტული მონაკვეთში ნახეს.

Ad Banner

გრაფიკული გამოსახულება ან სხვა სახის მედიაობიექტი, რომელიც რეკლამირებისთვის გამოიყენება. დამატებითი ინფორმაციისთვის იხ. ვებგვერდი: www.iab.net

Ad Blocker

პროგრამა, რომელიც დამონტაჟებულია მომხმარებლების ბრაუზერზე და რომელიც ზღუდავს რეკლამის ჩვენებას.

Ad Campaign Audit

კონკრეტული სარეკლამო კამპანიის აქტივობის აუდიტი.

Ad Centric Measurement

აუდიტორიის დათვლა, რომელიც მომდინარეობს მესამე მხარის სარეკლამო სერვერის ლოგიდან.

Ad Click

მომხმარებლების მიერ ინიცირებული რეკლამის ელემენტზე რეაგირების (მაგალითად, დაწკაპუნება) დათვლა, რაც განაპირობებს ვებგვერდის სხვა ადგილზე ან სხვა ჩარჩოზე ან სხვა სარეკლამო გვერდზე გადასვლას. არსებობს რეკლამაზე სამი სახის დაწკაპუნება: 1) რეკლამის შიდა ელემენტზე დაწკაპუნება; 2) შიდა დაწკაპუნება; და 3) მაუსის გადატარება. რეკლამის შიდა ელემენტზე დაწკაპუნება უნდა გაკონტროლდეს და დაფიქსირდეს, როგორც 302 გადამისამართება სარეკლამო სერვერზე და უნდა გაიფილტროს რობოტის მოქმედება.

Ad Click Rate

რეკლამაზე დაწკაპუნებისა და რეკლამის ჩვენების თანაფარდობა.

Ad Display/Ad Delivered

როდესაც რეკლამა წარმატებით გამოისახება მომხმარებლის კომპიუტერის ეკრანზე.

Ad Download

როდესაც რეკლამა სერვერის მიერ იტვირთება მომხმარებლის ბრაუზერზე. რეკლამა შეიძლება მოთხოვნილ იქნას, მაგრამ შეიძლება შეწყდეს ან შეჩერდეს ბრაუზერის მიერ ჩამოტვირთვამდე და შესაბამისად, მომხმარებელს არ ექნება რეკლამის ნახვის შესაძლებლობა.