რეკლამა ტელევიზიაში
ტელევიზია თანამედროვე ბიზნესში ეფექტური კომუნიკაციისთვის საჭირო ერთ-ერთ მნიშვნელოვან საკომუნიკაციო არხს წარმოადგენს მისი დახმარებით შესაძლებელია ერთმანეთს შეუხამონ: გამოსახულება, ხმა, მოძრაობა და ფერი.
სატელევიზიო კომერციული რეკლამები შეგიძლიათ გამოიყენოთ ბრენდთან ასოცირებული განწყობების გადასაცემად, ასევე ემოციური და გასართობი შეტყობინებების გასავრცელებლად.
სარეკლამო გზავნილის წარმოჩენის მრავალმხრივი შესაძლებლობის გამო, ტელევიზიის გამოყენება დღეს უკვე თითქმის ყველა სექტორისთვის წარმატების განმსაზღვრელ ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ფაქტორად იქცა. ტელევიზიას დღეს ატქიურად იყენებენ: ფართო მოხმარების საქონლის მარკეტერები, მანქანებისმწარმოებლები, მსხვილი საცალო მოვაჭრეები და ტელესაკომუნიკაციო კომპანიები.

აღნიშნულ უპირატესობებთან ერთად ტელევიზია ხასიათდება: მომნუსხველობით, შერჩევითობითა და მოქნილობით.
სატელევიზიო რეკლამის სახეები
-
Television Commercials (TVC)
აღნიშნულ უპირატესობებთან ერთად ტელევიზია ხასიათდება: მომნუსხველობით, შერჩევითობითა და მოქნილობით.
-
Brand Integration
ბრენდის ინტეგრაცია ფართოდ გავრცელებული სატელევიზიო რეკლამის სახეობაა. იგი მთლიანი სატელევიზო შოუს ნაწილად ქცევად გულისხმობს და ხშირ შემთხვევაში კონკრეტული შეთავაზებების, თუ პრიზების ინიციატორია.
-
Product Placement
აღნიშნული ტიპის რეკლამა გულისხმობს პროდუქტის, ან სერვისის განთავსებას სატელევიზიო შოუებსა და ფილმებში.
-
Infomercials
საინფორმაციო რეკლამები არის გრძელი სატელევიზიო რეკლამები, რომლებიც ჩვეულებრივ ეთერში გვიან ღამით ან შაბათ-კვირას გადის. ისინი, როგორც წესი მოიცავენ call to action განაცხადებს.
-
Overlays
ეს არის მოკლე 10 წამიანი რეკლამები, რომლებიც სატელევიზიო შოუების დროს ეკრანის ბოლოში ჩნდებიან. ისინი როგორც წესი გამოიყენებიან პირდაპირი ღონისძიებების მიმდინარეობისას მომავალი პროგრამების ან პროდუქტების პოპულარიზაციისათვის.