სოციალური მედიის მენეჯმენტი

  • არხების სტრატეგიის რელევანტურობის განსაზღვრა
  • არხებზე განთავსებული კონტენტის ანალიზი (ტექსტური, ვიზუალური) 
  • არხების სარეკლამო ძრავების ანალიზი (Business & Ad manager)
  • სოციალური მედია სტრატეგიის ან და დამკვეთის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის საფუძველზე სოციალური არხების განახლება
  • არხების განახლება ფოტო, ვიდეო ან სხვა რელევანტური მასალით
  • არხების მონიტორინგი და შეუსაბამო კომენტარების, მასალებისა და Spam კონტენტის წაშლა
  • კონტენტის კვლევა, სტრატეგიულ ხედვასთან შესაბამისობის ანალიზი
  • კონტენტის შექმნა (ტექსტური, ვიზუალური)
  • დაგეგმვა და კალენდრული გრაფიკების შედგენა
  • გამოხმაურებისა და უკუშედეგის ანალიზი
  • სოციალური არხების ვიზუალური ბრენდინგი კომპანიის ბრენდ სახელმძღვანელოს მიხედვით (Brandbook)
  • სოციალური არხების საინფორმაციო, საიმიჯო ან და კამპანიის პორტებისთვის ვიზუალური მასალის დამზადება კომპანიის ბრენდინგის მიხედვით
  • სარეკლამო კრეატივების დამზადება
  • აქციებისა და სიახლეებისთვის არტების დამზადება
  • დასმული მიზნებიდან გამომდინარე, კამპანიის სტრატეგიის განსაზღვრა, განხორციელება და მონიტორინგი (გვერდზე ჩართულობის ზრდა, კონკრეტულ მესიჯებზე მაქსიმალური წვდომის უზრუნველყოფა)
  • მიზნობრივი აუდიტორიის განსაზღვრა
  • მომხმარებელთა ქცევის ანალიზი
  • რემარკეტინგი
  • წარმოებული სარეკლამო კამპანიების ანალიტიკა და რეპორტინგინ
  • სოციალურ მედია არხებზე აქტიურობისა და ჩართულობის ანალიზი
  • ყველა მნიშვნელოვანი პარამეტრის მიხედვით, არხებზე განთავსებული შინაარსის (content) ანალიზი
  • ანალიტიკურ მონაცემებზე დაყრდნობით, ჩართულობის გაზრდისთვის რეკომენდაციების მომზადება
  • ყოველთვიური ანგარიშების მომზადება

სერვისები

NEWS CMS

მედიამარკეტინგი

კონტენტ მარკეტინგი

ციფრული რეკლამირება

SEO ოპტიმიზაცია